23.02.2011

1.Kocaeli Kadın Blog Yazarları Buluşması.../Bu Cumartesi!!!!


4 yorum:

  1. Ben orada olacağım... hava soğuk olursa kurabiyemsiz olabilirim :)

    YanıtlaSil
  2. merhabalar, ben de kocaeli deyim. buluşabilseydik ne hoş olurdu :) ancak çalışıyorum c.tesileri. :(

    YanıtlaSil
  3. facebook listesine ekledim sizi ama yeri tarif edrseniz sevinirim...

    YanıtlaSil
  4. Thalassapolis: Bir iki kişi getirecek çocuğunu sanıyorum...Gelenlerin başımızın üzerinde yeri var:) Ben de belki getirmem,karar veremedim:)
    Luna: Bir sonrakini havalar güzelleşince Pazar günü kahvaltı olarak yaparız..Çocuklar da çimenlerde oynar:)
    Serpil: Az önce gördüm Facebook sayfasında Burcu bir tarif vermiş sanıyorum.Yeterli olmazsa seni oralardan bir yerden alırız.Mesela Perşembe pazarının oradan...Haber ver yeter.ben telefon numaramı facebooktan msj olarak yollayacagim az sonra herkese...

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails