5.05.2011

Anneler Günü Mini kartlar...

Bu güzelliklere bir web sitesinde rastladım...
Annelerinizin hediyeleri için çıktısını alıp kullanmak istersiniz belki...
Ücretsiz kullanıma açık olduklarından ben de üzerinde bir kaç küçük grafik oyunuyla yazılarını Türkçeleştirdim..

Orjinal yazılı hali için resmin altındaki linke bir Tık!
Türkçe yazılı hali için de resme bir Tık!

Tüm annelerin Anneler Günü'nü şimdiden kutluyorum...
Annelik güzel şey:)


Bir iki tanesini boş bıraktım,el yazısı kullanmak isteyenler olabilir..
Linkte ayrıca aynı serinin  farklı çeşitleri de var,su şişesi etiketi,peçetelik gibi...
Türkçe yazılı hallerini isteyenler bana mail atabilirler...

3 yorum:

  1. Çok düşüncelisin Elifcim, Teşekkür ederiz.
    Anneler gününü kutlu olsuunn... :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Şaziyecim:) Bir gün biz de senin Anneler Günü'nü kutlarız bakarsın:))

    YanıtlaSil
  3. Mor Kalemlik7.05.2011 10:46

    İnşallah canım benim :)
    İmrenmedim değil hsni anne-oğul fotoğraflarınıza

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails